. Pedagogická diagnostika a stimulace vývoje dítěte předškolního věku – map-orpcernosice

Pedagogická diagnostika a stimulace vývoje dítěte předškolního věku


Detaily události


Chceme-li se podílet na uspokojování potřeb dítěte a aktivně zasahovat do jeho rozvoje, je nezbytné se v těchto potřebách a možnostech nejprve orientovat a pracovat v systému, který umožní:

  • dítě poznat, vycházet z toho, jaké dítě je, co již umí a zná
  • stanovit si výchozí a následný bod společné cesty, míru a přiměřenost podnětů;
  • průběžně vyhodnocovat přijímání podnětů, proces učení
  • vyhodnocovat posuny dílčí, závěrečné

Diagnostika zde není cílem, je prostředkem k poznání dítěte, úrovně vývoje jednotlivých schopností, dovedností a vědomostí. V pedagogické praxi se musí stát východiskem a součástí edukace, stimulace, intervence.

 

Obsah kurzu poskytne základní východiska pro posouzení aktuálních schopností a dovedností dítěte ve všech potřebných oblastech, poskytne návazné informace o vývojových souvislostech a principu stimulace funkcí u dítěte ve věku od 3 do 7 let

Pozvánka a detailní program:

Pozvánka seminář_Diagnostika_Bednářová

Přihlášky posílejte na: hlavesova@mas-dolnobrezansko.cz